Lördagen

Dagen blev inte helt som jag tänkt men den blev okej ändå. Hade tänkt ta de lugnt och umgås med barnen och försöka skrämma iväg min hemska förkylning.
Men de blev så att vi åkte vid 13-tiden till degerfors till micke ingela och magnus, där A redan var och meckade med mickes nya enduro de införskaffat i lindesberg imorse.
Gubbarna meckade och barnen lekte. Sen funderade jag på att åka hem då barnen börja bli hungriga, men åkte ner på ica istället och köpte lite kött o potatissallad så grilla vi där.
Så vid 21-tiden var vi hemma tror jag.
M somna i bilen, bara att bära in i sängen. F somnade på 5 min.

Imorgon är de åkning i grusgropen.


M spenderade nästan hela dagen på Magnus studsmatta.

Nej nu ska jag sova.. Känner mig inte alls bra, förkylningen blir bara värre och värre!!





Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Tack för kommentaren i min blogg :-) Ja det är inte helt lätt alla gånger eller hur?

Hoppas du mår bättre nu.

Kram

2009-06-07 @ 15:11:55
URL: http://skafferitjuv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0