Lördag+Söndag

Igår var jag och M och kollade på mini-talang på torget. Micke och Magnus var också där och kollade.
När vi kom hem var A i full gång med att sätta upp förtältet på husvagnen. Snyggt är de ju inte (brunt och orange!!!) men praktiskt. Så på midsommar öppnar vi upp väggarna och så sätter till 2 partytält så har vi plats till alla.
Blir de ösregn sitter vi väl inne i förtältet och uppe på verandan. Men de hoppas vi inte att de blir!

M har kommit på nåt nytt! Att hoppa med händerna i fickorna!


Sen kom Micke och Magnus och inspekterade tältet haha
Då kom en av grannarnas katt på besök och Zelda blev arg!

Zelda har tryckt upp katten mot bilen och morrar på den!


Sen gick vi in och fikade lite och spelade ps3.
Vid 19 åkte de hem och då lagade jag lite mat, sen fick jag för mig att ut och springa. Så blev en runda på ca3.5km runt i svartå. Först genom vårt område och ner i gamla parken och ut vid stora fotbollsplanen och upp vid mc-cafeet och runt bakom industrierna och till träsket sen upp genom bron till pizzerian och genom gamla parken igen och sen till vår gata men inte hem utan fortsatte ut på grusvägen och svängde av mot sirsjön och vände en bit in när jag fick lite björn-noja! Sen hem och avslutade med några varv runt huset hahah...

På en stig i gamla parken


Vid bulten mötte jag ett rådjur, men de sprang ifrån mig haha.. hann inte ta bild förrän de va långt borta men de är iaf i den röda ringen på bilden men de syns inte så bra..

Nu är A iväg och hämtar fredrik sen ska de hämta micke och magnus och åka till grusgropen och köra lite fyrhjuling och enduro.
Jag och M stannar hemma idag, hade tänkt hinna med lite tvätt och städ men vet inte om jag orkar de!

Denna veckan jobbar jag bara 4 dagar sen är de midsommar!! och då blir de feeeeest...
Eventuellt slår vi ihop festen med grannens och då blir vi många!!:)
 Nej tvätten piper i källaren bäst och hämta den och stoppa in lite nytt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0