Hjälp i lagårn

Idag när jag vaknade vid 4-tiden så var min allergi hemsk, ena ögat va helt igensvullet och de bara rann om de. Men eftersom jag är den enda som kan jobba idag så kunde jag inte göra nåt åt de , utan tänkte att jag får mjölka och se hur de blir sen, om de blir bättre eller inte.Som tur va blev de bättre. Kliar fortfarande emellanåt men svullnaden har gått ner.

Förmiddagen spenderades mest i soffan på verandan, men lite i trädgården med.

M och jag myser i soffan med lite fika.


Sen blev de sååå varmt så mirre lekte med vatten på verandan

Men de var ju jättevarmt så till slut åkte poolen fram:)





När jag skulle tillbaka och mjölka em-passet så fick jag sällskap:)

A och M följde med, alltid kul med sällskap på jobbet.




Nu är de Dexter-maraton på tv6, de är min favvo serie. Helt klart! Så bra...

Nej vi höres tjingeling...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0