Grrrr

De är helg, okej kul, men inte för mig, det betyder jobba delat pass lör-sön!

Men sen är jag ledig mån-tis:)

Har haft en hel del att göra de senaste dagarna.

I onsdags var de ju Mirres födelsedag, så vi firade henne med tårta och lite kalas.
Sen på eftermiddagen åkte vi till crossbanan i strömtorp och kollade på när magnus var på cross-skola.





M leker

I torsdags var barnen hos farmor på eftermiddagen. De var ute nästan hela tiden och lekte och köpte glass av glassbilen, eller glassgubben som miranda säger.


m har sin gamla 3hjuling hemma hos farmor nu, så hon har nåt och leka med där.


M med humlan och fifi på studsmattan


Var på några beten idag igen, körde förbi gamla huset igen så jag tog en bild lite snabbt i farten.
Så såhär bodde vi förut, jag hann bo där i 2 år.



Nej nu ska jag natta mirran, sen blir de nog kolla film i sängen men då somnar jag alltid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0