En tisdag med sol och bad och lite annat..

Vaknade sent idag med:) Härligt.. en försmak av hur semestern ska bli kanske!
Om 2 veckor har jag semester. De ska bli så skönt...

Var en sväng till karlskoga idag, var på öb och lidl. Hämtade F och körde han till tandläkaren och sen tillbaka till sin mamma. Han ska hem på torsdag. Sen åkte vi till stranden för de var ju så varmt åt mirre efter att ha suttit i bilen en bra stund.
De var lugnt på stranden och efter en timme var de bara vi kvar där haha..
Men de gjorde inget.
Nu regnar det!

Fick ett trevligt sms innan idag, de stog "Varor från bredbandsbolaget hämtas efter 17.00 på OK/Q8 Degerfors....."

Så på vägen hem svängde jag inom där, trots att kl bara var 15 men paketet hade redan kommit.
Detta var i!!!!:)

Så nu blir de surfa i husvagnen i sommar:)
Vi har ju ett mobilt bredband redan

Men den lilla bärbara vi hade till den har vi sålt, men vi har en gammal bärbar med, de går ju o surfa på den men de är också typ allt som funkar på den haha..
 Men så nu har vi en ny liten bärbar igen:)
Men sen ska jag ha en rosa bärbar de har jag bestämt, men de blir inte än..




M på stranden idag..

Innan idag så prata jag i telefon, så tyckte jag de blev så tyst och de gör en lite misstänksam, jaha va hittar hon på för hyss nu då!!
Kommer in i kontoret och hittar M i sin gekåskundvagn läsandes en tidning!!
Hon är för rolig!






Kommentarer
Postat av: Lotte

Hihi vad söt hon är i kundvagnen ;) Ser så allvarlig och koncentrerad ut.

2009-07-01 @ 08:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0