Denna dagen kommer jag minnas i resten av mitt liv!

Jobbade som vanligt, hann hem för att hämta F i skolan 11.20 , hann till o med ta en snabbtur på torget i degerfors där brödbilen stog innan. Köpte 5 påsar bröd, 2 källarfranska, 2 tekakor och 1 hälsobräck. Fick även med en vaniljkrans på köpet av brödgubben. Tackar:)

Sen lagade vi lunch, chili con carne blev det.
När klockan var 14 åkte vi till öppna förskolan. M lekte och när vi kom ut till bilen så fick jag nästan en chock när jag öppnade dörren, i mirandas bilstol stog en gräsklippare!! haha
Denna

A hade varit i laxå, så körde han förbi och stoppa i den i bilen medan vi var där inne haha..
Snacka om förvånad jag blev, dessutom kom viktor fram till mig när vi skulle hem sen helt allvarlig och sa "när vi var här ute och lekte förut så kom en gubbe och han öppna din bil och snodde en skiva" Haha.. fick förklara för honom att de var mirandas o fredriks pappa som lämnade gräsklipparen och han har egen nyckel till bilen:)

Precis innan vi åkte dit vid 14-tiden så ringde mamma och berättade att mormor va ännu sämre nu, hon har inte ätit själv på 2 dagar. Sa att hon skulle höra av sig senare,och vid 18.30 ringde hon och jag förstod direkt varför.
Mormor finns inte mer!


Mormor och Miranda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0