Äggggg

Håller på och kokar ägg till kvällsmaten, jag och A har städat hela kontoret och fixat och dammat och rensat undan grejer som bara blivit inslängda här för de inte ska ligga framme och skräpa..
Men nu är de finfint!

Prata med jobbet förut, ska ha möte på torsdag inför nästan vecka då jag ensam ska ansvara för allt eftersom chefen åker bort.
Ska till läkaren på torsdag med igen, vet inte vad han tänkt sig men han ringde iaf för nån vecka sen och ville ha en ny tid för att vi måste gå vidare med de på nåt sätt, men hur vet jag inte, hoppas han vet de!
Jag har några grejer som hänt sen sist att ta upp med, bla knutan i min tummuskel som gör asont ibland och ändrar storlek,och hur hela handen kan domna bort när jag vrider armen normalt, och varför de blir som stötar i armbågen ibland utan att jag ens gör något och handen direkt blir helt avdomnad då.
Sen fumligheten är värre vissa dar med, tappar grejer och har ingen som helst kraft i handen och jag ska greppa större grejer när man måste ha handen lite mer öppen.
Hoppas verkligen de kan hitta nån orsak.. Är mest jobbigt att inte veta vad de beror på. Sen att de varierar så olika från en dag till en annan är med jobbigt.
Nej nu är äggen klara:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0