25e

Idag var jag på lite fler beten, västra kärne och mörtbäcken. Sen var de de gamla vanliga, fodra och mjölka osv. Hann med en snabb tvätt av bilen imellan med.
Sen var de hämta barnen och hem och göra kvällsmat. Barnen åt tårta som efterrätt:) Så de va nöjda (F iaf, M är inte så intresserad av att äta nåt just nu)

Så nu sover Fo A, M ligger och myser framför tvn och kollar på miffy.

När posten kom idag så var F ute så helt plötsligt skrek han Där är en BRpåse i posten!!
Då var de paket i till M från Eric (hennes blivande klasskompis), en baby bratz docka. Så M var sååå glad. Får tacka dem när vi ses nästa gång, vet inte när de blir för hans mamma ska ha barn vilken dag som helst, beräknad till i måndags.

Sen nu ikväll fick hon paket av monika, en vän till barnens farmor. En kitty handväska med godis i.



Allergin är värre än hemsk idag, utrota rajgräs o ängsvingel!!
De komiska i de hela är ju att de är en av de vanligaste grässorterna man brukar ha på betesmarken och vallar!
Min jäkla tur eller hur!! Jag går på beten varje dag och grässkörden börjar vi med nästan vecka! Så får ladda upp med massa medicin på jobbet så man överlever utan och klia ut ögonen!


Nej nu ska jag ta ut en björnbär/rabarberpaj ur ugnen. Ha d bra..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0