Zoo och friskisosvettis

Ja som sagt så har jag inte haft tid att skriva här, så här kommer lite uppdatering vad vi gjort de senaste dagarna.
I lördags var vi ju på grillfest, de var trevligt och mirre fick några kompisar där att leka med

Sen på söndagen så packade jag bilen i ösregn! Så bar de iväg till eskilstuna. När vi kom blev de lite mat sen skulle Hanna till stockholm med en kompis så vi skjutsade henne till stationen och sen gick vi andra vidare till rinmanparken, där mötte vi upp en kompis till faster marie och hennes barn,syster och systerbarn.
Så de blev massa lek!


Sen på måndagen så var de ganska fint väder så då blev de parkenzoo.

M i kön till kassan in till parken.


Jag och m åker tåg runt i parken


I fantomenskogen


Sen kollade vi på teater för barn, nappen pappen en teater för barn 2-5 år om hur man slutar man nappen.
Men jag tror inte riktigt budskapet gick fram till Mirre!! haha


Klappade getter




Fika


Miranda fick en slush puppie:)


och en papegoja!

Efter parken var vi en sväng på tuna park, jag köpte mig ett par joggingskor så sen på kvällen tog jag och marie en joggingtur i vilsta.

På tisdagen blev de gå på stan och sen till tunapark.


Hundkläningar i plysch



Jeans med fjärilsfickor


T-shirt på cubus för 30kr som M hitta själv i reahögen!


Tunika med tights

På kvällen gick jag och marie till vilsta igen, för där var utegympa med friskis o svettis. Så lite nyttig har man varit:)


Onsdag, då skulle vi hem, men först var vi en sväng till maxi och handlade lite, sen åt vi lunch så vid 14-15 tiden kom vi iväg hemåt, men klockan var över 18 innan vi var hemma för vi stannade på biltema och maxi på eurostop i örebro.
När jag kom hem hade A grillen igång så vi grillade hamburgare, sen kollade vi en film innan de var dags och sova.

Nu kollar mirre tv och jag ska göra mig i ordning, ska till röntgen kl 13 idag så vi måste åka snart.


Äter banan på maxi








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0