SEMESTER!!!

Äntligen semester..

Gick rätt smidigt idag, tiden flög förbi, vid 16-tiden kom chefen med en dansk familj som var på besök från arla skulle jag tro. D¨å var jag i princip klar med mjölkningen redan:) Så de blev en lugn avslutning på dagen inget stress och korna gick självmant ut.
Fick besök av en hund med när jag höll på att släppa över dem över vägen. Korna stannade ju självklart upp och stirrade på hunden som hoppade och skuttade. Antar att de var nya hyresgästerna på gårdens hund. För den sprang upp mot gården sen.
Fick besök av duvan idag med..




Imorgon är första dagen på semestern:) Kommer kanske att bli en speciell dag, de beror lite på.... Mer kommer jag inte säga om de!!

Höres...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0