Mini semester..

Snart om nån timme åker vi iväg, med husvagnen och grannen med sin husvagn och grannens föräldrar med sin husbil. Så dagen och natten kommer spenderas i sjötorp vid göta kanal.
Ska bli kul och komma ut lite..
Nästa vecka jobbar jag heeeela veckan, men sen har jag semester:) Äntligen!

Har sovit dåligt inatt, vaknat flera ggr och vaknade imorse av att bägge händer var helt bortdomnade och gjorde ont. Drömde att jag opererade armbågen på ena armen, men när jag var klar så sa de att de skulle få operera igen för de måste mejsla bort en bit av benet och lägga om nerven bakom istället.. De är typ de värsta som de kan säga till mig på handkirurgen. Mycket energi går till att fundera över de just nu. Vad som kommer hända.. kommer vara en jobbig tid framöver tills jag blir kallad dit. Kan dröja 3 månader om jag har otur.

Humöret är inte på topp!!

Men de kanske blir bättre när vi kommer bort lite..


Törstiga katter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0