Mera provsvar..

Kom brev från läkaren idag igen. Yrkesmedicin hade svarat och de tyckte att de va osannolikt att de kunde vara vibrationsskada från jobbet. Hmm.. Detta har de alltså kommit fram till utan att ens ha träffat mig, de vet inte hur jag har de på min arbetsplats eller vilka arbetsuppgifter jag har! De vet inte vad jag jobbat med förut eller hur länge...
Så hur de kan vara säkra på de tycker jag är konstigt! Men de bekräftar bara vad jag hört tidigare av andra, de är i princip bara på arbetsgivarens sida. Men men.. Screw them!

Så nu har läkaren skickat iväg en remiss till handkirurgen!!
Han skriver i brevet: De rekommenderar istället remiss till handkirurg för bedömning om du trots allt har någon form av nervpåverkan i handleds- eller armbågsnivå och om detta i så fall går att operera genom att man lättar på trycket på nerverna.

Nu vet man varken ut eller in.. Har hört att de är glada för att operera på handkirurgen.. Hoppas de är en missuppfattning!!

Nu steker A pannkakor, så ska gå och hjälpa han och duka..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0