Längesen

Ja de var längesen jag skrev, har inte haft nån tid eller ork.

I helgen var vi som sagt i sjötorp vid göta kanal. De var jättekul och vi campade med husvagnen precis i hamnen, de var vi , grannens husvagn och deras föräldrars husvagn och husbil. Sen var de ungefär ca 10 husbilar till med tyskar och allt möjligt..

M leker i sandlådan, i bakrunden ser man "campingen" som mer var en grusplan bara, toa och dusch var i ett hus ovanför och ville man kunde man gå till gästhamnshuset också där de fanns dusch, wc, diskrum, tvättmaskiner och torkskåp.

Vi gick runt och tittade på båtar och grillade på kvällen, sen blev de en sväng till pizzeria/puben i hamnen. Barnen sov i husvagnen så farmor passade dom. Sen blev de ett nattdopp:)
Nästan hela söndagen gick vi och kollade på när de slussade båtar.
Så de var en lugn och trevlig helg.

I måndags kom faster med barn, de ska passa Mirre och Fredrik medan vi jobbar, jag har jobbat förmiddag mån-ons så vi har gjort lite olika, plockat blåbär och badat på stranden och varit på ikea osv.

M på ikea.. koncentrerad på att sätta sig ner i rutchkanan.

Idag är faster med alla barn i örebro på gustavsviksbadet. Jag börjar jobba 12 idag. Skitdåligt väder så jag har ingen lust alls.. Är så trött med, varje steg känns tungt och känner mig seg i huvudet. Vet inte vad de är med mig! Ska bara jobba hela helgen med sen har jag semester.

Nä om man ska gå och vila lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0