Kvällen

Nu är de kväll. De är barnfritt här ikväll/inatt.. oj oj.. (bägge börjar jobba tidigt imorn)

Lämnade Mirre hos farmor för en stund sen, men hon ville inte somna till slut gav jag upp, åkte hem och hon lekte för fullt...

Lite bilder:


Sötaste kvigan i kalvstallet 668 blandning mellan SRB och simmentaler. Tycker simmentaler är finaste rasen, kanske för jag jobbade på en gård med de i gymnasiet.

Jag och Daimler, tjuren på gården. Han var så snäll, om man kliade han uppe på nacken där han inte själv kom åt så blev han jättenöjd:) Bry er inte om o kolla på mig, haha var 2000 och jag hade kort blonderat hår, och hade misslyckats med en färgning så jag hade rosa/orange aktigt hår!! Som tur va döljs de av kepsen!!

Mirre tog ett bad i poolen innan, hon "simmar" nu!!



M på väg in till farmor



Nu ska vi kolla film och ta de lugnt... Inga barn som kan vakna imorgon bitti när jag kliver upp, skönt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0