Vinter

December kom med vintern, nu har vi kallt. -8 nu och de kommer vara minus mitt på dagen med, igår var de runt 4 hela dagen. Så vart är snön, barnen och A väntar på snö. Barnen för att de vill åka pulka och göra snögubbar och A för att han vill prova fyrhjulsdriften i snö! haha

Jag vill ha snö för de är fint och de blir ljusare men de är jobbigt när jag ska börja jobba igen. Hade de inte varit för de så hade jag gärna haft massa snö.

Idag ska vi gå till öppna förskolan, miranda ska leka med barnen säger hon.

Igår somnade hon i vagnen när vi gick hem vid lunch och eftersom vi hade fullt upp ute så lät jag henne ligga i vagnen och sova ute ett bra tag, sen åkte de andra till vårdcentralen för att få spruta vid 15-tiden så då väckte jag henne, kom ju på att hon har ju ingen blöja mer!! Så jag förväntade mig nerkissade termobyxor, åkpåse och vagn och filt. Men nä hon hade hållt sig! :) I 2.5 timme, de tyckte jag var duktigt!


Trollungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0