Fre 11/12

Idag var vi alla uppe och igång kl 7. Sen gick jag och barnen till folkets hus klockan 8, för att titta på luciatåget. När de var slut så gick alla skolbarnen till skolan för att ha pysseldag. Jag, Miranda, Eric, Sandra, Jessica, Linda, Ella, Gabriel, Veronica och Sofie gick till lekparken och lekte en stund sen gick vi alla hem till Linda och fikade och barnen fick fortsätta leka. Vid 12 var alla barnen trötta hungriga och gnälliga så då blev de att bege sig hemåt och äta lunch.

Nu är jag jättetrött..

Pratade med jobbet förut, lite schemasnack m.m
Usch de är verkligen blandade känslor att börja igen, kul att träfa korna igen men trist med allt skitgöra och vädret som kommer vara nu och 3-4 mån framåt.

På måndag ska jag jobba 5-12 sen blir de hem, och hämta mirre och sen tillbaka till karlskoga igen, för då ska mirre på läkarbesök på lasarettet. Nervöst, batterierna i vår våg är slut och har inte kommit ihåg att köpa nya ( de är såna konstiga tunna batteri) så har inte kunnat väga henne men jag tror hon har gått upp. Hon äter ju mycket mera nu så de borde hon ju gjort!

Nej nu orkar jag inte mer ska sova




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0