Sovmorgon

Imorse hade vi verkligen sovmorgon, mirre väckte mig tidigt men så la jag mig i hennes rum på madrassen så somnade vi om. Sen har hon lekt i sitt rum ett bra tag. Lyssnat på en skiva med barnsånger och byggt klossar och lekt med dockvagnen.




Honda var självklart med.. hon låg säkert under spjälsängen och vaktade oss...



Sen rotade vi lite i garderoberna och hittade ett par skor som vi glömt.


Mamma hade med dom här till mirre för längesen men de var ju förstora så jag la undan dom. Men nu passar de snart perfekt är liiiite stora än men  de blir nog lagom snart om inte nu i höst så till våren. De är 23.5 på dom. Mirre har fortfarande 21 på många skor, 22 på några.


Nej nu ska jag fixa mig , snart jobb..
Idag är de förresten freeedag så gött, ledig hela helgen och imorn blir de karlstad med familjen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0