Marknad

De har varit några stressiga dagar.. Sist jag skrev var väl i onsdags efter en heldag i karlskoga och kristinehamn. Sen i torsdags så jobbade jag först sen när jag kom hem så var A och barnen redan inpackade i bilen redo att åka, så då blev de först till degerfors hämta A:s ram till enduron som varit på lackering. Sen till Gunnar i strömtorp och prova mc-byxor, men han hittade inga bra.. Sen vidare till örebro och biltema, elgiganten för o köpa hårklippare men de hade inte den hemma,och sen vidare till kumla för o leta mckläder igen, där på carlbarks motor hittade A äntligen ett par, så där blev han 1600 fattigare men ett par snygga lindstrands byxor rikare!
Så nu har han allt klart inför uppkörningen!
Sen åkte vi inom laxå på vägen hem, skulle hämta en grej hos Jan men den hade inte kommit så sen blev de hemåt! Äntligen! Så då hann man inte med mycket hemma den dagen!

Sen igår så jobbade jag först, blev sen som tusan för allt som bara kunde krångla gjorde det! Veterinären skulle komma kl 12 med men då stack jag hem och christina tog över! Hemma var de regnväder, vi som skulle på marknad! Så blev de ytterligare en sväng till laxå för och hämta lite reservdelar på marin o fritid. Sen inom bowlinghallen och köpte lördagsgodis:) mmm!
Sen när vi var på väg hem så klarnade vädret upp:) Så då bestämde vi oss för och åka till marknaden iallafall.
Så där var vi hela em o halva kvällen, barnen hade skoj. De blev lite smått o gott:) och M köpte en ballong med Dora och Fredrik en keps, som han var såå nöjd med.
Tror jag spenderade mesta tiden med barnen ståendes och rota i en MEGAhög med såna grejer till foppaskorna, vet inte vad de heter, men de fanns så många så man såg inte ens hälften!
De blev lite munkar med såklart:)





Idag är de en slappedag äntligen, efter några hektiska dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0