Inga svampar

Jag o Mirre gick en sväng till sirsjön idag, men vi hittade inte en enda kantarell. Alla jag pratat med säger oooohh va mycket svamp de är i år. Har alla redan plockat alla? Eller letar jag på fel ställen?
Har iaf inte sett en endaste stackars kantarell, vi hittar bara blåbär o lingon.
Visst de är väl gott med blåbär, men skulle vara kul och hitta lite svamp!

Blev en äppel-blåbärpaj idag:)



Nu ska jag strax kolla Dexter snart med en bit paj o vaniljsås:)

Imorgon ska jag till neurofysiologiska avdelningen på USÖ. Så imorn bitti bär de av till örebro istället för jobbet.
2 timmar ska de ta, 2 långa timmar av stötar och nålstick. Minns förra gången, då var de bara stötarna inga nålar, men de räckte, jag hatar stötar och är livrädd för elektricitet så de är ju rena tortyren!!
Vet inte hur många stick de kommer bli med nålarna, men de får ta den tiden de tar, jag har tagit semester hela dagen så behöver inte känna mig stressad av nåt.
Andreas o Mirre ska gå på stan sålänge.


Såhär roligt är de o leta svamp utan o hitta några..


Förresten Honda fick sig ett bad idag.. Inför vintern bad, snart är de för kallt för henne att bli blöt!

Så nu är hon inte glad på mig!!

Kommentarer
Postat av: Lotte

Hoppas det går bra idag och att det inte gör så ont. Kram.

2009-09-01 @ 09:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0