Hon är sååå duktig!

Jobbade morgon o fm idag, slet med de vanliga och de förbaskade balarna.

Denna balen var snäll, den gjorde som jag ville!

Sen blev de hem och laga lunch, korv stroganoff och ris.
Sen vid 14 så åkte A till jobbet, så vi gick ut. Tog av mirres blöja och satte henne på pottan,inget kom. Packade ner lite extrakläder m.m i vagnen så gick vi. Gick en stund sen hälsade vi på farmor, mirre kissade på pottan en gång där. Sen gick vi hem, ville att hon skulle kissa innan vi gick för de var ett tag sen hon kissade, men de kom inget, försökte länge. Så gick vi, inom lekparken en sväng osv..
Hem och vattnade tomaterna, sen satte jag henne på pottan så kissade hon! Så himla duktig, utan blöja över 6 timmar och inte en enda olycka! Ute dessutom o inte i närheten av pottan!

Imorgon är de tandläkarbesök för M. Ska bli spännande, fast vet att jag kommer få lite skäll, man ska inte ge flaskan med välling i sängen efter tandborstning, men de är ju så svårt och bryta en vana. Försöker få henne att äta nere med oss men hon tycker de är sååå viktigt med vällingen den får man inte glömma, då somnar hon inte (om hon inte är jättetrött men de vaknar hon mitt i natten och är hungrig då istället!) och ligger och ropar efter den!
Jaja de löser sig nångång, hihi känner ju ingen vuxen som käkar välling i flaska i sängen! hahah


Stora tjejen är ute utan blöja för första gången:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0