Gropen och sen stranden, och nu verandan!

Idag var vi först i gropen, jag körde:)
Har dock inga bilder på mig:( För någon glömde det!
Här kommer lite av mina bilder jag tagit på A och barnen

A är inringad! Han tog sig en tur han med..


Han kör i t-shirt, kortbyxor och sandaler!! Galning!


Fredrik körde söner sitt bromshandtag så de blev inte mycket åka för honom, så han bytte om igen och låtsasåkte med syrran bak på! Som var helnöjd!


M och jag kastade lite sten i vattnet


Sen blev de stranden men mirre va så trött så hon la sig på filten och vilade en stund istället

Nu är klockan snart 19 , då kommer marie-louise o magnus över och grillar lite, för de är "utslängda" hemifrån av tonårsdottern som har fest!!

Bäst jag går och dukar verandan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0