Fortfarande noll känsel och värk

Ja min hand har varit bortdomnad hela dagen, o har den malande värken fortfarande , och nu sträcker den sig upp till armhålan till o från, gick bara till armbågen förut. Sjukvårdrådgivningen tyckte ju de lät som att de hade med mina problem o göra så hon tyckte jag skulle ringa handkirurgen som jag väntar på tid hos och höra vad de tycker jag ska göra..
Är ju liksom inte hållbart o ha de såhär!
Men så länge som armen inte ändrade färg, t.e.x blev blåaktig eller fick rodnad, o inte svullnade upp onormalt så var de ingen fara på taket! Eller att jag fick så ont så jag inte stog ut.. hmm!
Men handkirurgen har ingen telefontid så ska ringa neurofys avd som jag ska till nästa måndag o höra lite vad de tycker, o så ska jag försöka få tag i läkaren på vårdcentralen och höra var mina provsvar tar vägen och han skrev att jag skulle höra av mig om tillståndet försämrades, och de kan man ju lugnt säga att de gjort nu, förut har domningarna släppt efter några minuter, nu har de hållt sig i ett dygn snart.. Är de normalt??!! inte vet jag men hoppas jag får tag i nån imorn som kan hjälpa mig, klarar fan inte vänta en hel vecka till om de ska vara såhär konstant!
Messade jobbet och förvarnade lite iaf, så de är beredda på att jag kanske måste sluta tidigare om jag får nån tid på direkten..

Nej nu väntar sängen..
Ska sitta i bilen 04.10 imorn och släpa mig iväg till jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0