första jobbedagen på 3 veckor

Ja imorse var de inga problem o komma upp, var hur pigg som helst efter 3 veckor utan att gå upp 3.45.
 Synd bara att piggheten avtar för varje morgon o om en vecka kommer jag va lika trött som innan semestern!!

Ska strax åka till jobbet igen, Andreas är ute med Hasse och åker. Meningen var att han skulle åka KTM idag , men de slutade med att han tog min fyrhjuling istället av olika anledningar.
Hasse hade ju sin fyrhjuling så då åker de det bägge två.
De skulle åka en långtur, och ev komma till mitt jobb o hälsa på senare. Jag köpte med nybakad baguette när jag åkte hem från jobb imorse, så de har baguetter o dricka med sig, så de klarar sig nog hela eftermiddagen om de skulle vara så.
Önskar att jag va ledig så jag kunde kört lite med, men men de kommer..
På måndag och tisdag har jag komp för helgen så då ska de bli åka.

Nu äter jag o mirre lite lunch sen ska hon till barnvakten o jag ska till jobbet.
Sitter på bärbara så de blir inga bilder.. kanske ikväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0