Envis dotter

Miranda ligger på golvet i köket och skriker! Vill inte osv...
De har hon gjort i 20 min nu, vet inte vad de hela började med men maten var klar, och då blev hon sur för något, var lite halvgnällig hela tiden jag lagade maten men när de var klart då fikc hon tydligen nog och kastade sig på golvet, försökte få henne att äta men de var omöjligt, hon kastade sig ner från stolen om jag väl lyckades få dit henne. Gick och la henne i soffan flera gånger men hon sprang tillbaka till köket, skulle tvunget skrika på köksgolvet där vi andra åt..
Försökte ha henne i famnen med men nej, hon skulle envist ner på köksgolvet och rulla runt på mattan och skrika..
Så till slut gick jag därifrån.. efter en stund så somnade hon nästan , då fick jag ta upp henne! Så nu sitter hon i min famn o halvsover och snyftar lite då o då..

Trotsiga unge!!

Ska se om jag får liv i henne så hon får i sig lite mat!

Kommentarer
Postat av: Lotte

Om du bara visste hur mycket jag känner igen Ia i det du skriver. Varje dag är det en sådan här "kamp", ingenting passar och hon ska tvunget ner på golvet och skrika. Fy tusan! Får trösta oss med att det nog snaaaart går över.

2009-08-31 @ 14:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0