En heldag.. nu huvudvärk!

Jobbade 5-10 sen duschade jag på jobbet och mötte upp A, svärmor och barnen i karlskoga. A gick till vägverket och skrev upp för A-kort (mc) Han klarade det så nu har han snart uppkörning med!
Jag och svärmor o barnen åkte vidare till stan, sen blev de vidare till maxi i kristinehamn, och en en liten sväng inom andreas mormor. Köpte med happy meal till barnen som de käka där.
Sen hemåt..
M fick nya nappar haha.. de såg roliga ut, jag tyckte inte de var så fina men hon vägra släppa dom!



Måste berätta min totala miss idag med middagen!
Kommer hem, bestämmer mig för och laga korvstroganoff o ris.
Börjar koka ris, steker korven, har på tomatpure och ska ta mjölken ur kylen! INGEN MJÖLK!
Va faann vilken miss, kollar klockan 18.10! Affären här borta stänger 18!
Kan inte åka 1.5mil till ica för mjölk till mat som är på spisen, A ringer svärmor, nä ingen mjölk där heller bara fil haha
Funderar på o gå in till grannen! A ringer sin svägerska. Ja de har matlagningsgrädde o mjölk hemma, pustar ut, sätter mig i bilen och åker dit o hämtar sen hem till den väldigt färdiga riset!!! Fan klantiga mig!!
hehe nu ska jag sova tror jag, har sån huvudvärk..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0