Armjävel

Har så ont i armen o armbågen(bägge emellanåt)så jag har lust och hugga av armen!!
 Kanske inte så smart men de är sån jävla malande smärta så man blir totalt tokig!!
Ska de vara såhär varje dag nu så kommer jag bli galen av att vänta... Får ta de lugnt på jobbet, vet precis varför de blev såhär nu, jag hade stopp i fodervagnen i fredags så jag var i den och högg och slet bort ensilage som packat sig runt matarskruven, höll på i en timme nästan, var så armarna inte orka mer på slutet. Såhär blev de sist de var stopp med! Hade så ont på kvällen efter. Men de släppte efter natten sen då, men nu har de hängt i hela helgen!
 Bara 8 dagar kvar till jag ska göra ENeg och EMG igen, o sen tar de väl en vecka eller två innan svaret kommer, DRYGT o vänta!
Ska ringa på måndag till vc för har fortfarande inte fått svar på röntgen som jag gjorde 21/7!! Över en månad sen nu ju!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0