Ännu en dag..

Ännu en dag som varit delvis blöjfri:)
Haft en olycka på golvet, men annars har de varit bra.
Fast Mirres humör har ju varit annat än roligt idag, bara skrik och utbrott när de inte passar damen.
Vet inte om de är tanden som spricker igenom uppe som spökar kanske, var ute en stund och lekte så då blev de lite bättre men de dröjde bara en stund så var de nåt som inte passade så då blev de arga damen igen!
Sen kom de en åsk o regnskur, så då blev de till och gå in, barnen har lekt med lego, nu sover M gott i sin säng efter en flaska välling, och F leker fortfarande, ska strax ta fram lite kvällsmat till honom.
Ikväll kommer Dexter. Äntligen! Hoppas jag kan hålla mig vaken bara, ska ju upp tidigt imorgon, sen onsdag har jag semester då ska M till tandläkaren för första gången, får vi se hur de går:)
Sen tors-fre har jag em så då kanske man kan få lite sovmorgon.

Lite pics


M plockar krusbär


Hoppar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0