Väntan är lång..

Ja jag väntar fortfarande på svar från neurografin!! Så jäkla segt och vänta...
Men idag hade jag skitproblem med höger ringfinger och lillfinger , kunde knappt bocka ut dom och gjorde jag de så stack de och domna i dom. Så ringde vc och försökte få tag i min läkare men de gick ju inte så nu har jag teletid med en sköterska imorgon som ska hjälpa mig, och ev kolla om de kommit nåt svar från USÖ än.
Ringde även arbetsterapeuten men hon hade ju semester och var åter i tjänst imorgon så jag lämnade ett meddelande att hon skulle ringa mig ang att boka en tid. Fumlar med grejer och tappar saker titt som tätt på jobbet så de börjar fan bli läskigt! Tappa mobilen idag igen!! Som tur va klara den sig:)


Vi har fått igång på brunstdatorn nu:) Så nu larmar de om nån kviga har ökad aktivitet:) Så jäkla mycket tid som sparas!
Här kommer ett inslag om det, milkline heatime.




Sen har vi fått en kamera i storboxen med så chefen kan kolla en skärm inne om de är nån som kalvar på natten/kvällen.
Så nu börjar de bli mer och mer "hightech" på jobbet:)

Nu ska jag fixa lite sen är de house kl 21 sen är de sova som gäller, ska upp 3.45 imorn och mjölka morgon. Sen blir de kanske öppna förskolan imorgon em, för då är jag ledig:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0