Söndag

Idag tog vi en lugn dag, jag dammsög lite och A spela ps3. Mirre lekte och åt upp resterna av lördagsgodiset.
Sen tog jag och miranda ett bad innan maten. Sen vid 15.30 skulle vi hämta F i kga, men v40n ville inte starta för batteriet var dött så de sluta med att jag åkte ensam i lilla bilen och hämtade honom, sen gick jag och han på lidl och ica och handlade lite i lugn och ro.
Sen hem och käkade lite mat och glass till efterrätt. Nu sover M och F håller på och förbereder sig för sängen med.
Sen ska jag ta de lugnt framför tvn en sväng innan jag med ska sova. Dags och jobba imorn igen..
På onsdag ska jag till feel good i örebro på hälsokontroll, och så hoppas jag på svar från neurografin under veckan! Eller åtminstone ny tid på vårdcentralen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0