Långfredag

Imorse tog vi de lugnt, mirre styckade en chokladkanin. Sen kollade jag på lite unga mödrar avsnitt jag inte hunnit kolla på. Spelar ju in varje dag men hinner inte alltid kolla samma dag eller dagen efter (perfekt med inspelningsbar box:)
Sen tog vi en promenad till affären och köpte glass och sen gick vi vidare till skolgården och lekte en bra stund, sen vidare till gatorna ovanför oss och lekplatsen där. Dit kom också några andra barn så de lekte en stund sen tckte jag att de var dags och gå hem och göra lunch, och de var nog tur för så fort vi kom innanför dörren så blev de skrik och vill inte från mirandas sida. Fick distrahera med lite pärlor o pärlplattor medan jag lagade mat. De visade sig att lilla damen både var hungrig och trött efter den långa promenaden, hon åt 2 portioner sen stoppa jag henne i säng där hon slockna på direkten hann knappt gå ur rummet innan hon sov!
Vi hade ju inte med nån vagn så hon gick själv hela tiden så de va ju en riktigt lång bit!
Har lovat gå till lekplatsen på vår gata med idag men vi får se hur de blir. Kanske senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0