Läderbröllop och fjärilar i magen!

Ja idag har vi bröllopsdag. Varit gifta i 3 år, då firar man läderbröllop haha..

Dagen har sett ut såhär:
Jag jobbade 5-11.30
Hem laga och åt lunch med barna och A
Gick till öppna förskolan och fikade en stund sen hem igen
Sen var barnen hos farmor medan vi åkte till örebro och handlade lite
Buzz spel till playstation 3:) Äntligen!
Mirre fick en Fifi-docka, så den ligger hon och kramar i sängen nu och sover gott!

Lite bilder från dagen..





Mirres skor kom äntligen på posten idag så hon var ju såklart ute och provade dem i leran, fast de var finfint vårväder:)



Namnbrodyren blev bra:)


Är våren här för att stanna nu????

Jag hittade en fjäril uppe i foderladan vid spannmålskrossen, tog upp den och släppte ut den i solen och den flög och satte sig på verkstadsväggen och solade sig i vårsolen! Trodde inte de kunde överleva vintern men de verkar denna gjort på nåt sätt.. Eller jag vet inte, skumt att se en fjäril redan!
Apropå fjärilar så har jag fjärilar i magen!!
Imorgon har jag tagit ut semester, efter lunch åker jag till USÖ..
Håll tummarna för mig kl 13.30-14.30 att allt går bra!
natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0