Jobbehelg

Då var de fredag och man ska jobba hela helgen så de känns inte som fredag för mig.

Jobbade 5-12 idag (läs 6-12, försov mig idag!)
Sen åkte jag hem, hann bara innanför dörren så skulle vi iväg igen, lämnade mirre till farmor och åkte och lämnade fredrik till sin mamma, sen träffa vi nån gubbe i stan som kolla på bilen men han var inte så intresserad verka de som. Sen var vi på apoteket och köpte handledsskenor till mig. Ska ha med dom till arbetsterapeuten på tisdag när jag ska träffa henne. Så nu vill jag bara att denna helgen ska va över, dels för de är tråkigt med jobbehelg och sen för jag vill att de ska bli måndag nån jäkla gång så jag får svar på proverna!

Nej nu ska jag gå och lägga fram kycklingen ut frysen.. Sen blir de pommes och kyckling senare:) mums är så hungrig!
Mirre älskar pommes, hon vill ha dom redan från frysen kan inte vänta på dom haha!!

Kanske lite buzz ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0