jobbat, öf och mixiorer

Jobbade förmiddagen sen inom och handlade lite på vägen hem, sen var de raka vägen hem och laga lite lunch till alla. Sen vid 14 tiden gick vi till öppna förskolan, de var inte så mycket folk idag, Albin, Noa, Nellie, Ella, Viktor, Sofi, och Mirre såklart, Fredrik och Moa gick till mixiorerna vid 15. Då fikade vi lite med glass och sockerkaka:) Sen lekte barnen en stund innan vi gick ut för att leka vidare men de flesta börja bege sig hemåt då så jag och Miranda gick bort till skogen och tänkte plocka lite kottar, men så hittade vi Fredrik och alla mixiorerna vid grillplatsen med korv och pinnbröd, så vi satt med dom tills de var slut vid 16.30. Miranda grillade pinnbröd och tjejerna på mixiorerna tyckte Mirre var så gullig och matade henne med köttbullar:) Det gillade M såklart:) "Mer bulle" sa hon hela tiden:)
Nu ska jag fixa lite kvällsmat.
Kycklingnuggets o pommes tror jag at t jag är sugen på:) De får de bli!
Glömde ta bilder idag! kommer nån från igår.



M envisades med att bära hem krämen från affären igår em




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0