Igår och idag

Igår em så var vi ju ute och lekte massa, sen kom andreas och sa vad är de katterna har på infarten, en orm? Ja då lekte de med en orm, så vi tog upp den på en sopskyffel och la den bakom komposten.
Lite senare tog jag och mirre en kvällspromenad innan vi skulle till grannen.

 Sen började vi förbereda oss för och gå över till grannen. Mirre va trött så jag stoppa henne i vagnen och körde ut henne i trädgården där andreas och grannen var. Fredrik satt i köket och åt godis. Så jag gick tillbaka in i köket för och hämta påsen med maten vi skulle grilla. På vägen ut ser jag  nåt konstigt på hallgolvet , tittar snabbt och de ser ut som en hundbajs typ, tittar lite nämre. Kan tillägga att jag är barbota i korta byxor! En orm var de som låg ihopakringlad! Gud va förvånad jag blev, skrek rakt ut så alla därute hörde mig:) Levde gjorde den med.
Jäkla katter!


Idag har vi varit på promenad som miranda säger. Sen var vi hos farmor en stund.

Nu är vi hemma igen och nyss ätit lite mat. Ska njuta av sista timmarna ledigt denna helgen, sen blir de jobb i 4 dagar sen skåneresa:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0