Helgen snart slut jippie!:)

Jag kom i tid imorse!! Började 5 haha och jag kom 4.45 inkörandes på gården, duktig jag är!!;)
Jaha bara 3h kvar och jobba denna helg:)
Börjar vid 14.30 och slutar vid 17.30 sen vid 18 ska jag hämta fredrik vid 18. Så hinner precis duscha en snabbis.

Mirre är trött idag.. Jag med fast inte så farligt som de brukar vara för att va jobbehelg men så har vi gått o lagt oss i tid med:)
Inatt har jag tagit av mig en av skenorna i sömnen tror jag, för den ska ju omöjligt lossna av sig själv när den sitter med 4 kardborreband! Men inte så konstigt de är sååå obekväma och fula som stryk!
 

Nu ska jag och mirre gå o laga lunch, sen ska vi ner och kolla hur de går med tvätten. Elefanten och Fifi är i maskin. Elefanten har vi ju tvättat massa gånger men fifi är aldrig tvättad, men på senaste så har hon släpat med henne lite överallt och kastat henne på marken och så, så nu var dockan helt svart i ansiktet! Kollade på lappen och de stog inget om att man kan tvätta den, inte ens handtvätt så jag chansade och slängde in henne i tvätten iaf! Så de ska bli spännande och se hur de gått!
Nu vill mirre skriva:

å+p000000000000000000000                     bhc  v cvfddddyyyyyyyyyyyyyyyy66662727nhki8888888ni8


hejsvejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0